torsdag 20 maj 2010

Dagen D


Idag bär det iväg till Katrineholm för kläm & känn. Lite sprutor & lysa ögon.
Lite pirrigt är det alltid men jag känner mej rätt lugn.
Den största segern har jag redan vunnit 6 underbara busiga nyfikna valpar som överlevt.
Nu står de och stampar på tröskeln till ett fortsatt liv hos sina nya familjer. Familjer som jag känner stort förtroende och trygghet i att överlämna stafettpinnen till.
Visst kommer kommande vecka vara fylld av tårar, avsked är så svårt. Men jag hoppas kunna följa och vara delaktig i deras liv ändå.
Var sak har sin tid som det heter.
Roligt är att vi ska hälsa på Bonnie i Katrineholm äta mellanmål och busa. Bonnie är från min senaste kull 9 år gammal.
Ni som följt min resa under dessa 9 år förstår min glädje i att glädjas så åt mina valpar.
Jag vill tacka er alla som delat min glädje och alla positiva yttringar om mina små. Kram till er alla

1 kommentar:

  1. Lycka till, håller tummarna! Men jag håller med dig, största segern har man genom den underbara kullen.
    Vi ska iväg i morgon, ja det är lite pirrigt här också ;)

    SvaraRadera